reklama

O niekom alebo o nikom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Si mojou konštantou a ja sa bojím,
že do našej rovnice vstúpi premenná,
ja viem občas sa správam ako strelená...

Občas by som chcela našu lásku uskladniť v liehu,
lebo na teba márne skúšam sado-maso aj nehu.
Stále čakám na niečo, čo sa aj tak nestane
lebo ty nie si typ, ktorý si kvôli mne privstane.

A tak choď, bež odomňa preč, hoď sa do davu
alebo sa rozdaj celý na všetky smery
 a aj pre všetky sexuchtivé ženy,
však iste je už taká čo si na teba zuby cerí.

Ja som už našu bitku opustila bez boja
lebo vojnu aj by som aj tak prehrala
 a rany sa mi potom nezhoja.

Veronika Bystrianska

Veronika Bystrianska

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... Zoznam autorových rubrík:  PoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu